Nya naglar...

som sagt va och fixade naglarna idag och det blev as bra, men satt typ där in nästan 2 TIMMAR!! Fatta lång tid för 10 naglar asså men det var värt det. Eftersom pappa fota när jag träna med hundarna fota han med sin mobil och nu hittar han inte kabeln så jag kan tyvärr inte ladda upp bilderna nu men ska leta imorron efter skolan och se om jag hittar den. Träningen gick bra, elr träna bara med Nicke men gjorde lite trick när jag var ute i skogen. Nicke kan sitt, när han vill om det inte finns något annat intressant i närheten. Med Zingo trräande jag sitt fint och buga, det gick inge vidare för han har inga starka ryggmuskler än så måste träna på det. Buga gick väl sådär han fattar inte kommandot och när jag visar vad han ska göra lägger han bara sig ner men det gick typ en gång YEY!
Ni får en bild på mina snygga naglar.


H&K
Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0